کد خبر: ۷۴۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۲۹
دکتر خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: تا نیمه اول آبان ماه امسال بیش از 15 هزار میلیارد ریال در قالب پرداخت تسهیلات و ایفای تعهدات توسط این بانک برای فعالان حوزه های IT و ICT تأمین مالی شده است .
مدیرعامل‌پست بانک‌ایران: بیش از 15 هزار میلیارد ریال برای فعالان حوزه ها ICT و IT تامین مالی شده استبه گزارش  خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: وی ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: تاکنون در راستای کمک به شرکت‌های دانش بنیان و رونق فعالیت ها و کسب و کارهای IT و ICT بیش از 8500 میلیارد ریال تسهیلات به آنان پرداخت شده و بیش از 6500 میلیارد ریال نیز در قالب تعهدات و انواع ضمانت نامه به ذینفعان واگذار شده‌است .
وی در پایان گفت: این بانک به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بزرگترین خرده بانکدار کشور همواره با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از توسعه کسب‌وکارهای این حوزه استقبال نموده و تسهیلات مربوطه را با شرایطی آسان به متقاضیان پرداخت می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: