کد خبر: ۷۴۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۴۰۵
بنابر پیش‌بینی‌ها کربلای معلی و مجف اشرف طی ۲۴ ساعت آتی با غبار رقیق و وزش باد موقتی همراه خواهد بود که رفته رفته بر شدت وزش باد و گرد و غبار در روز جمعه و شنبه افزوده خواهد شد.
آخرین وضعیت جوی کربلا و نجفبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: طبق داده‌های هواشناسی و بر اساس پیش‌بینی‌‌ها، آسمان کربلای معلی و نجف اشرف طی 24 ساعت آتی با غبار رقیق همراه خواهد بود اما رفته رفته از روز جمعه با توجه به تغییرات جوی همانند وزش باد و کاهش دما شاهد افزایش گرد و غبار در این مناطق عراق و نقاط مرزی خودمان خواهیم شد.

دمای هوای کربلای معلی و نجف اشرف امروز در گرمترین لحظات 33 درجه بالای صفر رسیده که تا روز جمعه شاد کاهش دمای سه تا پنج درجه‌ای خواهیم بود و وزش باد نیز در ساعتهای آتی شدت می‌یابد.

همچنین مرز مهران و خسروی نیز در ساعتهای آتی با وزش باد و غبار محلی همراه خواهد بود که زائران در مرزها و خاک عراق باید به مسائل بهداشتی در زمان حضور غبار دقت کنند و از ماسک در این رابطه بهره بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: