کد خبر: ۷۴۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۳۱۱
جانشین رئیس پلیس راهور تهران اعلام کرد که تا این لحظه مستنداتی مبنی بر حرکات مخاطره‌آمیز و لایی‌کشی برای بازیکنان استقلال پیدا نشده است.
پلیس تهران، لایی کِشی استقلالی‌ها را تکذیب کردبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران درباره مطرح شدن موضوع کورس گذاشتن دو بازیکن استقلال در یکی از بزرگراه‌های تهران، اظهار داشت: ما در بررسی‌هایی که داشتیم، در آن محدوده و درخصوص خودروهای اعلام شده، مستنداتی نداریم. تخلفاتی از جمله سرعت در آن محدوده ثبت شده که مثلاً ماشینی 20 کیلومتر بالاتر از حد مجاز رفته باشد، اما برای این خودروهایی که اعلام شده بود، در این محدوده ما تخلف سرعت را هم ندیدیم.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در رابطه با حرکات مخاطره آمیز و لایی‌کشی هم مستنداتی پیدا نکردیم. همکاران ما مشغولند و بررسی می‌کنند. در صورتی که مستنداتی باشد، برخورد صورت می‌گیرد و فرقی هم نمی‌کند. ما باید مستنداتی داشته باشیم. تا این لحظه مستنداتی مبنی بر حرکات مخاطره‌آمیز و لایی‌کشی در این محدوده مشاهده نشده، مخصوصاً در رابطه با خودروهایی که اعلام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
اگر استقلالیها تخلف تکرده بودند پس چرا رئیس پلیس راهوار تخلفات استقلالیها را اعلام کرد پس حتما استقلالیها لابی کرده اند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: