کد خبر: ۷۴۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۲۹۰
مرد قصاب که سال‌ها دختر 14 ساله ای را مورد آزار جنسی قرار داده بود، با افشاگری قربانی ماجرا دستگیر شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،مرد قصاب که سال‌ها دختر 14 ساله ای را مورد آزار جنسی قرار داده بود، با افشاگری قربانی ماجرا دستگیر شد.

براساس گزارش پلیس شهر «هال» انگلیس، این دختر که از 4 سالگی قربانی خواسته‌ها شوم «مارک روالینگتون» 44 ساله قرار گرفته بود، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که مرد قصاب با نشان دادن تصاویرمستهجن، او را وادار به تقلید کرده و بیش از 20 بار او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

این دختر گفت: وقتی دختر بچه بودم او مرا ترسانده بود تا به هیچکس چیزی نگویم، و کم کم این ارتباط شوم برایم عادی شده بود، تا اینکه در مدرسه موضوع را با یکی از دوستانم در میان گذاشتم و او مرا متقاعد کرد تا شکایت کنم.

قصاب مرا به پشت ویترین و یخچال بزرگ مغازه اش می برد و ...

با دستگیری مرد متجاوز و در حالی که حکم 8 سال زندان برای او نیز صادر شده است اما همچنان به‌دلیل وجود قربانیان احتمالی دیگری در این پرونده، تحقیقات پلیسی همچنان ادامه دارد.



قصاب محله مان مرا به پشت یخچال بزرگ مغازه اش می برد و ...! / ناگفته های تلخ دختر 14 ساله + عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: