کد خبر: ۷۴۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع گرد و خاک در کشور عراق خبر داد و گفت: احتمال ورود این گرد و خاک به مناطق مرزی استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان وجود دارد.
تداوم گرد و غبار در مناطق مرزی ایلام، کرمانشاه و خوزستان
به گزارش خبرداغ ، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز با تقویت جریان‌های خنک شمالی و عبور موج تراز میانی جو در استان‌های ساحلی دریای خزر، کاهش نسبی دما، ابرناکی و در برخی مناطق بارش باران پیش‌بینی می‌شود و درمناطقی از شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز غربی رشد ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق  رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز دریای خزر مواج خواهد بود، گفت: روز جمعه (12 آبان)، در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه های البرز غربی و سواحل غربی خزر رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، روز شنبه بارش‌ها در این مناطق به ویژه در استان‌های غرب کشور تقویت می‌شود و گستره بارش‌ها مناطقی از جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز را نیز فرا می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به وجود گرد و خاک در کشور عراق، ورود آن به مناطق مرزی استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (جمعه 12 آبان ماه)، کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 22 و 14 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود، همچنین تهران روز شنبه (13 آبان ماه)، کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر ، افزایش باد و رگبار باران با بیشینه و کمینه دمای 21 و 14 درجه سانتیگراد خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: