کد خبر: ۷۴۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۴
پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در روز 13 آبان را تشریح کرد.
اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی 13 آبان
به گزارش خبرداغ ، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به ایسنا اعلام کرد: محدودیت‌های مربوط به تردد در معابر از ساعت هشت صبح روز شنبه 13 آبان آغاز می‌شود و براین اساس در طول خیابان ایرانشهر از مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به‌سمت جنوب و طول خیابان‌های موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال محدودیت تردد اعمال می‌شود.

همچنین  ایستگاه مترو طالقانی در تقاطع مفتح طالقانی در صبح روز شنبه غیرفعال است.

همچنین مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابان‌های مفتح و شهید موسوی از ساعت هفت روز جمعه برای نصب جایگاه برگزاری مراسم مسدود و مسیر جایگزین برای تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر شرق به غرب از طریق خیابان سمیه خواهد بود.

طول خیابان‌ طالقانی از تقاطع حافظ به سمت شرق و از تقاطع بهار به‌سمت غرب، خیابان سپهبد قرنی از میدان فردوسی به سمت شمال، خیابان نجات اللهی(ویلا) از انقلاب به سمت شمال و خیابان ایرانشهر از کریم‌خان به سمت جنوب مشمول اعمال محدودیت می‌شود.

این محدودیت‌ها تا پایان راهپیمایی و تخلیه جمعیت ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: