کد خبر: ۷۴۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۹
افشین پیروانی، کاپیتان و مربی اسبق سرخپوشان که همیشه یکی از مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس در شهرآوردها بود، خاطرات جالبی از شهرآورد دارد.
افشین پیروانی: هر روز یادگاری استقلالی‌ها را در آیینه می‌بینمبه گزارش خبرداغ ، افشین پیروانی، کاپیتان و مربی اسبق سرخپوشان که همیشه یکی از مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس در شهرآوردها بود، خاطرات جالبی از شهرآورد دارد.

 
 گفت‌وگو با پیروانی درخصوص شهرآورد را می‌خوانید.

 

* از بهترین برد در شهرآورد برای ما بگویید.

همه بردها در شهرآورد اهمیت دارند. مهم نیست چطور برنده شوید یا با چه نتیجه‌ای، مهم فقط بردن است. حتی شهرآوردهایی که یک - هیچ، یک - هیچ می‌بردیم و در کنار هاشمی‌‌نسب بازی می‌کردم، خاطره‌انگیز هستند اما بهترین شهرآورد همان بازی بود که پایان رأفت تنها سانتر عمرش را انجام داد و من با ضربه سر گل زدم. بعد از آن صحنه هنوز جای کفش بازیکن استقلال روی صورت من مانده و هر روز در آیینه به آن نگاه می‌کنم. از همان جا بود که من شدم افشین باتعصب!

 

*و بدترین شهرآورد؟

یادم نمی‌رود بعد از باخت در یکی از شهرآوردهای حساس از عصبانیت با مشت به در رختکن ورزشگاه آزادی کوبیدم و تا قبل از بازسازی جای دست من روی در باقی مانده بود. خدا را شکر که دستم آسیب جدی ندید ولی این بدترین شهرآورد عمر من بود.

 

*مهم‌ترین اتفاقی که بعد از اولین شهرآورد برای شما افتاد؟

من بازی‌های زیادی را انجام داده بودم و حتی بازی ملی هم داشتم اما بعد از این بازی فهمیدم شهرآورد تجربه متفاوتی است. اهمیت این بازی بالاتر از هر مسابقه‌ای در طول سال است. تجربه بزرگی بود و متوجه شدم باید تلاش و تمرکز بیشتری برای این بازی داشت.

 

*سرسخت‌ترین رقیب روبه‌روی شما کدام بازیکن استقلال بود؟

من برای تمامی مهاجمان استقلال احترام قائل هستم اما باید بگویم ما رقیب جدی مهاجمان استقلال بودیم تا آنها برای ما. من در کنار بهروز رهبری‌فرد، رضا شاهرودی، نادر محمدخانی، مهدی هاشمی‌نسب و علی انصاریان مدافعانی بودیم که بیشتر مهاجمان استقلال از ما حساب می‌بردند. در کل همیشه خط دفاع ما یک سر و گردن از خط حمله استقلال بالاتر و بهتر بود.

خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: