کد خبر: ۷۴۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۴
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سواحل دریای خزر هشدار داد.
هشدار هواشناسی در مورد سیلابی شدن معابراحد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از اوایل امشب با نفوذ سامانه بارشی، ابتدا برای استان‌های واقع در شمال غرب و به‌تدریج سواحل دریای خزر، ابرناکی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، وی افزود: فردا (۲۵ مهرماه) به علت استقرار این سامانه روی نوار شمالی کشور، بارش به‌صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما از ۸ تا ۱۲ درجه در استان‌های واقع در شمال البرز و ۶ تا ۸ درجه در جنوب البرز پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: از اواخر امروز و طی فردا به علت شدت بارش در سواحل دریای خزر، آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌ها اتفاق خواهد افتاد و در همین مدت دریای خزر مواج می‌شود.

به گفته وظیفه، روز چهارشنبه(۲۶ مهرماه) در استان‌های شرقی، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دمای ۶ تا ۸ درجه رخ خواهد داد و در همین روز، در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

وی در مورد شرایط جوی تهران طی روزهای آینده گفت: آسمان تهران در روز سه‌شنبه (۲۵ مهرماه)، نیمه ابری همراه با وزش باد شدید در بعضی ساعات باد و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۲۱ و ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز چهارزشنبه (۲۶مهرماه)، صاف، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۰ و ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: