کد خبر: ۷۴۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۲۳۳
کودک پنج ساله ای در پی بازیگوشی کودکانه، منزلی را در مشهد به آتش کشید و خسارت های زیادی به بار آورد.
کودک ۵ ساله، ساختمانی را به آتش کشیدکودک پنج ساله ای در پی بازیگوشی کودکانه، منزلی را به آتش کشید و خسارت های زیادی به بار آورد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه خراسان، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد در تشریح این خبر گفت: عصر (روزگذشته)، وقوع آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه واقع در خیابان فرهاد به آتش نشانی مشهد اعلام و بیان شد که برخی ساکنان منزل مسکونی، در محاصره شعله های آتش قرار دارند.

آتشپاد حسن جعفری افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا بلافاصله دو گروه امدادی و اطفای حریق از ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی عازم محل شدند و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را در حالی آغاز کردند که دود غلیظی دیگر طبقات ساختمان را فراگرفته بود.

مقام ارشد آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: هنگامی که گروه اطفای حریق وارد عملیات شده بودند و از هر سو شعله های سرکش را مهار می کردند، امدادگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات، خود را به دل آتش زدند تا افراد گرفتار در میان دود و آتش را نجات بدهند.

وی گفت: بررسی های مقدماتی نشان می داد که پدر و مادر کودک پنج ساله، خود و فرزندشان را از میان شعله آتش نجات داده اند اما در طبقه دیگر ساختمان مرد دیگری محبوس شده است بنابراین عملیات امدادی به طبقات دیگر کشید و امدادگران موفق شدند مرد گرفتار در دود و آتش را نجات دهند. آتشپاد جعفری با تاکید بر این که بازی کودکان با کبریت از جمله حوادث خطرناک است، تصریح کرد: خانواده ها باید در این باره مراقبت کافی داشته باشند و توصیه های آتش نشانی را جدی بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: