کد خبر: ۷۴۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۴
دادستان کل کشور در گردهمایی مدیران ناجا:
دادستان کل کشور در واکنش به انتشار برخی شایعات علیه قوه قضاییه تاکید کرد: از بین بردن اقتدار قوه قضاییه، به نفع چه کسی است؟ ملت ایران هرگز اسیر اخبار کودکانه و دروغ علیه قوه قضاییه نمی‌شوند.
از بین بردن اقتدار قوه قضاییه، به نفع چه کسی است؟ /ملت ایران هرگز اسیر اخبار کودکانه علیه قوه قضاییه نمی‌شوند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام منتظری در ششمین گردهمایی مدیران موسسات حفاظتی و مراقبتی ناجا با تبریک هفته ناجا به خانواده بزرگ نیروی انتظامی گفت: امیدواریم این هفته زمینه و بستری باشد که مردم بتوانند با خدمات و جانفشانی‌های نیروی انتظامی آشنایی پیدا کنند و حلقه ربط ناجا و مردم در این هفته تقویت شود.

دادستان کل کشور ادامه داد: یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند به یک ملت ارزانی می‌دارد، نعمت امنیت است، امنیت و سلامت دو نعمت بزرگی است که مردم از آن برخوردارند اما به آن توجه نمی‌کنیم.

منتظری گفت: ما شاهد افزایش ناامنی در کشورهای همسایه هستیم. در عراق چه سرهایی بریدند چه خانه‌هایی ویران کردند و چه شهرهایی نابود کردند. در سوریه و افغانستان و پاکستان و یمن و میانمار هم همینطور. اگر در جامعه امنیت نباشد مردم در چه جهنمی زندگی می‌کنند. اقتصاد مرهون بودن امنیت است. پیشرفت یک جامعه در عرصه‌های گوناگون مرهون داشتن امنیت است هر خوشی که انسان در هر عرصه‌ای تصور کند، همه در گرو پایداری امنیت است. ما امروز به لطف پرودگار و با عنایت حضرت ولی الله اعظم و رهبری‌های مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای اطلاعاتی و شما عزیزان خدمتگزار ناجا از این نعمت امنیت برخورداریم و باید شاکر باشیم .

منتظری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ماموران ناجا در عرصه ایجاد امنیت در مرزها و شهرها و محلات و همه اقشار مردم نقش بسزایی دارند. اگر قدر امنیت را بدانیم، خدا برقراری امنیت را برایمان مقدر و مستدام می‌دارد . این امنیت به برکت خون شهدای عزیز برای ما حاصل شده است و باید قدردان آن باشیم.

وی تاکید کرد: سالانه از درجه‌داران و سربازان و وابستگان نیروی انتظامی در راه مبارزه با موادمخدر و عناصر تکفیری یا به دنبال ناامنی در کشور هستند، جان خود را فدا می‌کنند یا کسانی که در دفاع از حرم در عراق و سوریه هستند، جان خود را از دست می‌دهند. براین اساس باید قدر این نعمت را بدانیم اما گاه دیده می‌شود از این فضای امن که برای رفع مشکلات مردم باید مهیا است، استفاده کامل نکرده و فضای نامناسبی را به دست خود فراهم می‌کنیم که به ضرر ما تمام می‌شود. خداوند با هیچ کس قرابت و خویشی ندارد و قوانینی را در عالم هستی بوجود آورده که اگر تابع آن باشیم از آثارش بهره‌مند خواهیم شد. اما اگر قدر آن را ندانیم کفران نعمت کرده‌ایم. ایجاد شکاف در جامعه آسیب بزرگی است که قدرت و اقتدار را از بین می‌برد امروز استکبار با همه قدرت و قوت در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و اظهار قدرت می‌کند و صراحتا می‌گویند به دنبال براندازی نظام هستند

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: اینجا تکلیف ما در قوه مقننه مجریه و قضاییه این است که همدلی و هم‌افزایی خود را حفظ کنیم؛ چرا باید شاهد باشیم که عده‌ای به دنبال تضعیف قوه مقننه، مجریه و قضاییه هستند در حالی که این سه قوه کشور را پیش می‌برند. همه ما در زندگی خصوصی مشکلاتی داریم. مشکلات خصوصی بین خانواده حل و فصل می‌شود اگر ما در درون خود مشکل داریم نباید اجازه دهیم دیگران از آن سوءاستفاده کنند.

وی تاکید کرد: از بین بردن اقتدار قوه قضاییه، به نفع چه کسی است؟ آیا به نفع نظام است یا دشمنی که این پروژه را از مدت‌ها قبل رقم زده و به دنبال تضعیف یک سری از دستگاه‌هاست که جلوی کج‌روی‌ها می‌ایستند؟

منتظری گفت: از ابتدای انقلاب عملکرد قوه قضاییه را ببینید. از ابتدای انقلاب تا امروز در برابر جریان‌های انحرافی و فتنه‌ها چه منافقین و چه ۸۸ ایستاده است. استراتژی دشمن تضعیف قدرت‌های اطلاعاتی امنیتی و قضایی است تا بتواند کشور را ضعیف کند. برنامه این است که به گونه‌ای چهره قوه قضاییه و نیروهای همسو را تضعیف کند تا سلب اعتماد عمومی شود و با استفاده از فضای مجازی و در یک فضای گسترده با جعل و سندسازی نسبت دروغ به رییس قوه قضاییه می‌دهند در حالی که همه می‌گویند دروغ است.

وی یادآور شد: اینکه تهاجم گسترده علیه برخی مقامات می‌شود و از فضای مجازی استفاده می‌کنند تنها برای از بین بردن اقتدار نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و قوه قضاییه است. وقتی کشوری نیروی انتظامی فشلی داشت می‌توانند به راحتی اهداف خود را پیاده کنند تا این پایه‌ها را بزنند در حالیکه قوه قضاییه با اقتدار ایستاده و آبشخور این جریان در امریکا و اسراییل است و پول در اختیار آنها می‌گذارند تا به خیال خام خود از این عناصر بدبخت برای رسیدن به اهداف خود استفاده  کنند و بعد آنها را دور می‌اندازند همانطور که شاه و صدام را آوردند و بردند.

وی گفت: ملت ایران با رهبری داهیانه و با حضور نیروهای جان برکف که در صحنه حضور دارند همه این امواج و کف‌ها را از بین خواهند برد و هرگز اسیر این اخبار کودکانه نمی‌شوند دروغ نمی‌تواند دوام داشته باشد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: