کد خبر: ۷۴۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۵
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز جمعه در سفر به کاشان از اقامتگاه سنتی راهب یک و راهب دو بازدید کرد.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی در اقامتگاه راهب در کاشان: تأکید مقام معظم رهبری تولید و استفاده از پوشاک وطنی است

به گزارش خبرداغ ، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌همراه محمد محب‌خدایی معاون گردشگری، محمد‌حسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی و تعدادی از مدیران استان اصفهان و هر کاشان از اقامتگاه سنتی راهب یک و راهب دو در کاشان بازدید کرد.

او در بازدید از بخش‌های مختلف این اقامتگاه سنتی با مدیر این اقامتگاه سنتی نیز در گفت‌و‌گو کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همچنین از نمایشگاه صنایع‌دستی واقع در راهب دو بازدید کرد و با اشاره به لباس‌های سنتی موجود در این نمایشگاه این لباس‌ها را آثاری ارزشمند توصیف کرد که هنر دست هنرمندان برتر ایرانی است.

او با اشاره به اهمیت لباس‌های سنتی و آثار ارزشمند هنرمندان صنایع‌دستی گفت: «تأکید مقام معظم رهبری نیز این است که پوشاک مصرفی ما باید وطنی باشد.»

مونسان سپس به اهمیت اقامتگاه‌های سنتی اشاره کرد و افزود: «گردشگران خارجی تمایل زیادی برای اقامت در اقامتگاه‌های سنتی دارند.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سپس به مهینستان راهب (راهب یک) رفت و از بخش‌های مختلف این اقامتگاه سنتی نیز بازدید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: