کد خبر: ۷۴۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۲۰۹
این شخص با سوء استفاده از عکس یک خانم و ارسال پیام‌های تلگرامی، به جذب مخاطب می‌پرداخت و کانال خود را نیز با محتوای عمومی و اخبار مدیریت می‌کرد.
جذب مخاطب برای کانال تلگرامی با استفاده از عکس یک زن!
به گزارش خبرداغ ، دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: مرد ۳۲‌ساله‌ای که با ارسال پیامک‌های انبوه و معرفی خود به نام یک خانم به جذب مخاطب اقدام می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این شخص با سوء استفاده از عکس یک خانم و ارسال پیام‌های تلگرامی، به جذب مخاطب می‌پرداخت و کانال خود را نیز با محتوای عمومی و اخبار مدیریت می‌کرد.

دادستان یزد ادامه داد: این متهم به هیچ اطلاعات شخصی و بانکی افراد دست نیافته است و تنها انگیزه اش از این کار جذب مخاطب برای کانال بوده است. باید در فضای مجازی نسبت به پیام‌های مشکوک دقت نظر داشت و موارد سوء استفاده‌های احتمالی را به مقامات مرتبط اطلاع داد.

وی گفت: کانال موصوف در حال حاضر در اختیار پلیس فتا است و متهم دستگیر شده با صدور دستورات قضایی تحت بازجویی پلیس فتا قرار دارد.

منبع: صداوسیما
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: