کد خبر: ۷۴۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۸
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان از انتقال یک مرد 21 ساله با مشکل آپاندیسیت حاد از جزیره تنب‌بزرگ به بیمارستان صاحب‌الزمان بندرعباس، توسط بالگرد اورژانس 115 خبر داد.
انتقال یک بیمار از جزیره تنب‌بزرگ به بندرعباس
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،امیرحسن اسدی اضافه کرد: در ساعت 9 صبح امروز (6 مهر 96)، طی تماس تلفنی از مرکز درمانی جزیره تنب‌بزرگ، با مرکز اورژانس 115 بندرعباس، برای یک مرد 21 ساله با مشکل آپاندیسیت حاد، جهت دریافت خدمات درمانی پیشرفته‌تر، درخواست بالگرد شد.

 وی ادامه داد: ازآنجایی‌که وضعیت بیمار حاد بوده و با توجه به طولانی بودن مسیر، پس از هماهنگی با کادر پرواز، بلافاصله بالگرد اورژانس 115 با تیم کامل پزشکی و تجهیزات لازم به جزیره تنب‌بزرگ اعزام شده و بعد از تحویل گرفتن بیمار، وی را به بیمارستان صاحب‌الزمان بندرعباس انتقال دادند.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیمار تحت نظر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: