کد خبر: ۷۳۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۲
آتش‌نشانان شهرداری بندرعباس جان سه تن از ساکنین واحد طبقه پنجم مجتمع مسکونی را نجات دادند.
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در این خصوص گفت: ساعت 12:52 امروز اولین تماس از سوی یکی از ساکنین منزل در رابطه با آتش‌سوزی واقع در طبقه پنجم واقع در سه‌راه سازمان برقرارشده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حسن امینی زاده افزود: کمتر از پنج  دقیقه بعد از اعلام، گروه‌های  آتش‌نشانان از ایستگاه شماره 1 و 10 به محل رسیدند و عملیات را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: پس از رسیدن  هم‌زمان با شروع عملیات اطفاء حریق، نجات سه تن از شهروندان که به علت دود شدید در محیط به سمت پشت‌بام رفته بودند توسط بالابر آتش‌نشانی که از ایستگاه شماره 10 اعزام‌شده بود، صورت پذیرفت.

امینی زاده درباره علت آتش‌سوزی گفت:  آتش‌سوزی به دلیل اتصالی در کولر اسپیلت صورت پذیرفت و در زمان اتصالی برق ساکنین در منزل حضور داشتند.

نجات جان سه شهروند در آتش‌سوزی واحد مسکونی در بندرعباس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: