کد خبر: ۷۳۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۳
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش ۸ درجه‌ای دما در سواحل خزر خبر داد و گفت: فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
بارش باران در نقاط مختلف کشوربه گزارش خبرداغ ، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی وخروجی مدل‌ها امروز با تقویت جریان‌های شمالی ضمن کاهش دما در سواحل دریای خزرابرناکی و در برخی مناطق بارش باران پیش‌بینی می‌شود که مناطقی از گیلان، مازندران و گلستان شدت بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: در شمال آذربایجان شرقی، غرب اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و در ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، سمنان، البرز و تهران نیز رشد ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: فردا  (۴ مهرماه)، در استان‌های ساحلی دریای خزر به‌ویژه در سواحل مرکزی و شرقی خزر، بارش پراکنده باران و در ارتفاعات سمنان و مناطقی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی رشد ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد. این وضعیت بعدازظهر این روز در مناطقی از اردبیل و شمال آذربایجان شرقی نیز پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه تاکید کرد: در روز چهارشنبه ( ۵ مهرماه) بارش باران در گیلان تشدید می‌شود و به‌تدریج مازندران را فرا می‌گیرد و در مناطقی از اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال زنجان نیز رشد ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز کاهش دما در شمال شرق کشور ۲ تا ۴ درجه پیش‌بینی می‌شود، گفت: هوای خنک روز سه‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر ماندگار خواهد بود و روز چهارشنبه با تقویت بیشتر جریان‌های شمالی ،کاهش دما دراین مناطق ۴ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر در این روز مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ مهرماه) صاف، اوایل شب قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۹ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود و در روز چهارشنبه (۵ مهرماه) کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: