کد خبر: ۷۳۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
مدیرکل زندان‌های استان تهران خبر داد؛
مدیر کل زندان های استان تهران ضمن تبریک فرا رسیدن مهر ماه و بازگشایی مدارس و در راستای تکریم خانواده زندانیان در یک روز از ملاقات حضوری به ۶۶۰ مددجو طی ۲۰ نوبت ملاقات حضوری خبر داد.
اعطای ملاقات حضوری به ۶۶۰ مددجوی مجتمع ندامتگاه تهران به مناسبت بازگشایی مدارس

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی محبی گفت: با توجه به شرایط خاص مجتمع و مهیا نبودن سالن ملاقات حضوری طبق روال، روزانه ملاقات از طریق کابین به مددجویان و خانواده های آنان اعطاء می شود ولی به جهت در پیش بودن مهر ماه و بازگشایی مدارس و این که بسیاری از دانش آموزان و خانواده مددجویان در سالن ملاقات حضور داشتند با در نظر گرفتن ابعاد مختلف و آسیب شناسی احتمالی به ۱۸۵۰ نفر از خانواده های مددجویان که برای ملاقات کابینی به سالن ملاقات مجتمع مراجعه کرده بودند، بدون اطلاع قبلی و صرفا جهت تکریم خانواده های مددجویان و ارتقاء روحیه و ایجاد آرامش روانی مددجویان ملاقات حضوری اعطاء شد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر فضای فیزیکی لازم برای اعطای ملاقات حضوری در حال حاضر در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ وجود ندارد و برای رفاه حال خانواده مددجویان این ملاقات در محوطه باز فضای سبز مجتمع و با رعایت مسائل امنیتی انجام گرفت که حجت الاسلام والمسلمین فیروزجایی، سرپرست دایره نظارت ،ولی پور سرپرست مجتمع ندامتگاه و کارکنان ذی ربط  بر ندامتگاه نیز بر روند انجام کار نظارت داشتند.

محبی خاطر نشان کرد : امیدواریم با پیاده کردن چنین برنامه هایی سهمی هر چند کوچک در اصلاح و تربیت مددجویان و تغییر نگاه خانواده به زندان و زندانبانی اسلامی داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: