کد خبر: ۷۳۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۸
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از صاف بودن آسمان تهران طی دو روز آینده خبر داد.
رگبار باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشوربه گزارش خبرداغ ، احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در ساعات بعد ازظهر امروز رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت در دامنه زاگرس جنوبی و مرکزی در برخی نقاط استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، جنوب شرق لرستان، غرب اصفهان، ارتفاعات شمالی خوزستان و شرق بوشهر رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه طی امروز بارش پراکنده برای غرب مازندران دور از انتظار نیست، تصریح کرد: این وضعیت با شدت ضعیف‌تر و به صورت رگبار پراکنده فردا (۲۸ شهریور) در برخی نقاط استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، شرق بوشهر، جنوب خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سه روز آینده در بعضی ساعات در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: این باد شدید در منطقه زابل گاهی با گرد و خاک نیز همراه خواهد بود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده توضیح داد: آسمان تهران فردا و پس فردا صاف با حداقل دمای ۱۸ درجه و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: