کد خبر: ۷۳۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۱۳۴۳
علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی کشورمان در حاشیه بیست‌ودومین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری با رئیس سازمان ملی گردشگری چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

تاکید مونسان بر توسعه روابط گردشگری با چین در این دیدار رئیس سازمان ملی گردشگری چین از حضور ایران در این اجلاس در سطح مقام عالی معاونت ریاست‌جمهوری اظهار خرسندی كرد و گفت: «حضور جمهوری اسلامی ایران در این سطح عالی‌رتبه، بیانگر اهمیت مقوله گردشگری برای دولت ایران است.»

به‌گزارش خبرداغ به‌ نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی،او ضمن اشاره به سطح خوب همكاری‌های دو كشور در همه زمینه‌ها، خواستار توسعه روابط گردشگری با ایران شد.

علی‌اصغر مونسان نیز ضمن ابراز رضایت از برگزاری این اجلاس، از توسعه روابط گردشگری با رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگریین حمایت كرد و با اشاره به سابقه تاریخی روابط دو كشور و پیشینه باستانی دو تمدن بزرگ ایران و چین تصریح کرد: «سطح تبادلات گردشگری ایران و چین كمتر از حد انتظار است و این در حالی است که دو كشور ایران و چین پتانسیل‌های زیادی برای جذب گردشگر دارند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: