کد خبر: ۷۳۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۱
در حالی که طوفان ایرما همچنان در حال پیشروی در برخی ایالت‌های آمریکا است، خسارات ایجاد شده در پی این طوفان در حال افزایش است و 16 میلیون نفر در حال حاضر از برق محروم هستند.
طوفان ایرما 16 میلیون آمریکایی را از برق محروم کرد
به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، در حالی که طوفان ایرما همچنان در حال پیشروی در برخی ایالت‌های آمریکا است، خسارات ایجاد شده در پی این طوفان در حال افزایش است و 16 میلیون نفر در حال حاضر از برق محروم هستند.

بر اساس اعلام مقامات همچنان که طوفان ایرما در حال پیشروی به سمت جنوب شرق است تاکنون 15 میلیون نفر در ایالت فلوریدا و یک میلیون نفر دیگر نیز در جورجیا از برق محروم شده‌اند.

این طوفان روز یکشنبه با شدت درجه 4 و تندبادهایی با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت به ایالت فلوریدا رسید و موجب بروز خسارات بسیار گسترده در این ایالت شد.

اواخر روز دوشنبه از شدت این طوفان کاسته شده و به طوفان درجه یک تبدیل شده و وسعت آن نیز کاهش یافته است.

 ایرما پیش از رسیدن به فلوریدا مجمع‌الجزایر کارائیب را درنوردید که دست‌کم 35 نفر در منطقه کارائیب بر اثر طوفان جان خود را از دست داده‌اند، علاوه بر این 6 نفر در فلوریدا، 3 نفر در جورجیا و یک نفر نیز در کارولینای جنوبی در پی این طوفان جان خود را از دست دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: