کد خبر: ۷۳۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۴۵
با تلاش 16 ساعته امدادگران انجام شد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از مرگ جوان کرمانی در آبشار فوسک در منطقه کوهپایه شهر کرمان خبر داد و گفت: عملیات رهاسازی و انتقال جسد از محل حادثه به مدت 16 ساعت به طول انجامید.
کشف و انتقال پیکر جوان غرق شده در آبشار فوسک
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،رضا فلاح با بیان این خبر افزود: روز گذشته چهار نفر بدون هیچ گونه آموزش، تجهیزات و عدم همراهی و هماهنگی با گروه های کوهنوردی آموزش دیده، قصد سفر به آبشارهای فنی فوسک را کردند که متاسفانه یک نفر از آن ها، در آبشار معروف به آبشار چرخشی، دچار حادثه و غرق شد.

فلاح خاطر نشان کرد: پس از اطلاع به جمعیت هلال احمر استان کرمان، 2 تیم 5 نفره  امداد و نجات کوهستان و واکنش سریع به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به آغاز عملیات در ساعت 11 صبح روز شنبه و خاتمه این عملیات در 2:30 دقیقه بامداد امروز تصریح کرد: در این عملیات جسد این جوان طی عملیات سخت، نفس گیر و با پیمایش مناطق صعب العبور با روش های صعود، فرود و شنا در مسیر رودخانه توسط نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان به مراجع قانونی تحویل داده شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع همین نوع حادثه در 3 سال گذشته در این محل که منجر به مرگ یک نفر دیگر از هموطنان شده بود، اظهارکرد: فرود از آبشارهای فنی فوسک مستلزم آموزش و همراه داشتن تجهیزات دره نوردی و همچنین همراهی باشگاه های کوهنوردی آموزش دیده است.

لازم به ذکر است آبشارهای فنی دره فوسک در 30 کیلومتری شمال شرقی کرمان و در منطقه کوهپایه قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: