کد خبر: ۷۳۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۸
آتش سوزی منزل مسکونی در صالح‌آباد با نجات زن باردار و فرزند خردسالش به خیر گذشت.
در پی بروز حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی یک طبقه و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۳:۵۹ روز پنجشنبه آتش نشانان ایستگاه ۳۵ و تیم نجات ۶ را به صالح آباد غربی خیابان کلهر کوچه موسوی اعزام کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احمدعلی زارع تیموری افسر آماده منطقه ۷ عملیات در این باره گفت: در محل حادثه یک منزل مسکونی یک طبقه دیده می شد که مقداری لوازم و اثاثیه منزل در حیاط و ورودی ساختمان روی هم انباشته شده بود.

وی ادامه داد: شعله های سرکش آتش حیاط و یک دستگاه خودروی سواری پراید را در برگرفته و هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شد.

وی افزود: بنا به اظهار اهالی محل، دو نفر از ساکنان خانه در میان دود و آتش محبوس شده بودند که آتش نشانان به سرعت ایمن سازی های لازم را انجام دادند و ضمن قطع برق و گاز محل، همزمان با استفاده از یک رشته لوله آبدهی مهار آتش را آغاز کردند و با همکاری نیروی نجات با استفاده از تجهیزات انفرادی کامل اقدام به جستجوی کامل ساختمان كردند.

تیموری تاكيد كرد: آتش نشانان موفق شدند دو نفراز ساکنین را که زني باردار از تبعه افغانستان و فرزند ۴ ساله اش را که دچار دود گرفتگی شدید شده بودند را از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

آتش نشانان پس از ایمن سازی و لکه گیری کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی داده و به ماموریت خود پایان دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: