کد خبر: ۷۳۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۲۷۱
در یک ماه گذشته انجام شد؛
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: در طول یک ماه گذشته بیش از نود محل عرضه آشکار مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه پلمپ شده است.
پلمپ ۹۰ محل عرضه آشکار مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد حسین صادقی دادستان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: مقابله جدی با عرضه مواد مخدر و روان گردان از اولویت های راهبردی دستگاه قضایی است و در این راه البته نیازمند همکاری و تعامل همه مردم و شهروندان هستیم.

وی افزود: پاکسازی محیط زیست اجتماعی از افراد هنجار شکن منحصر به پلیس و دستگاه قضایی نیست بلکه یک تکلیف همگانی است که باید به آن عمل کنیم.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد:شهروندان کرمانشاهی می توانند با مراجعه حضوری یا به صورت کتبی و تلفنی و بدون اعلام مشخصات فردی خود و البته به صورت  مستدل و دقیق تمامی افرادی را که در زمینه تهیه و توزیع اقلام ممنوعه فعالیت می کنند، به دستگاه قضایی یا پلیس معرفی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: