کد خبر: ۷۳۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۵۲
علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را       که به ماسوا فکندی همه سایه هما را
واقعه غدیر از آن رو جاودانه و ماندگار است که پیامبر رحمت و مهربانی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی‌(ص)، حضرت علی (ع) فاتح قله های و دریای عمیق معرفت و انسانیت را به عنوان وصی و جانشین خود به مسلمانان معرفی کردند و چه زیبا فرمودند: "بدانید که من با خدا بیعت کرده‌ام و علی با من بیعت کرده است و من از جانب خداوند برای او از شما بیعت می‌گیرم".
عید غدیر از آن رو مبارک است که باب رحمتی بر مسلمانان گشوده می‌شود و از منبع لایزال وحی حکومت و ولایت مولای متقیان حضرت علی‌ابن‌ابیطالب‌(ع)؛ سرچشمه‌ای ماندگار تجلی می‌شود و انعکاس نورانی‌اش همچنان در طی قرون پابرجا بوده و امیدی می‌آفریند که جهان خلقت همواره به امید تجلی‌اش در فرزند غایب‌اش حضرت ولی‌الله‌الاعظم امام زمان‌(ع) به انتظار نشسته‌اند، تا با ظهورش آفتاب ولایت همچنان درجهان درخشنده و تابناک جلوه نماید.
فرارسیدن عیدسعید غدیرخم، عید سرور و شادمانی و عید بزرگ امت اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان و هموطنان به ویژه‌ خانواده بزرگ پست بانک ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با بهره‌گیری از پرتو معرفت ماندگار مولای متقیان حضرت علی(ع) در خدمت به همنوعان و هموطنانمان بیش از پیش مؤفق و سربلند باشید. ان‌شاالله
خسرو فرحی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: