کد خبر: ۷۳۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۶
مرد شیطان صفت که دختر جوان برادرش را طی سال‌ها به‌عنوان برده جنسی مورد آزار و تجاوز قرار داده و سرانجام او را به‌قتل رسانده بود، در جلسه دادگاه قتل را رد کرد و حمله به دختر جوان را دفاع از خود خواند.
به گزارش خبرداغ،مرد شیطان صفت که دختر جوان برادرش را طی سال‌ها به‌عنوان برده جنسی مورد آزار و تجاوز قرار داده و سرانجام او را به‌قتل رسانده بود، در جلسه دادگاه قتل را رد کرد و حمله به دختر جوان را دفاع از خود خواند.

irannewspaper47780-16

irannewspaper47780-6

به گزارش پلیس شهر «دورست»، قربانی جنایت که دختر جوانی به نام «هایلی» بود 10 روز پس از اصابت ضربه‌های مرگبار عموی معتادش، به‌دلیل خونریزی مغزی دربیمارستان جان باخت.

دختر 25 ساله که در 6 سالگی به‌دلیل زندانی شدن پدرخلافکارش و اعتیاد مادرش به الکل به یتیمخانه فرستاده شده بود در 16 سالگی فرار کرده و به خانه عموی 58 ساله‌اش «کریستوفر وال» پناه برده بود. اما دخترنگون بخت به‌دلیل مشکلات شدید روحی و سوءاستفاده جنسی عمویش به مواد مخدر معتاد شد، تا اینکه پس ازتحمل چند سال آزار و اذیت وحشیانه سرانجام به دست عموی شیطان صفتش کشته شد.

گرچه این مرد پس از اعلام مرگ دختر جوان در خانه‌اش بازداشت شد اما در جلسه دادگاه  توانست هیأت منصفه را متقاعد کند که به خاطر دفاع از جانش به برادرزاده‌اش حمله کرده است. اما با این حال پرونده برای بررسی آزار جنسی مقتول مورد بررسی قرار گرفته که تاکنون متهم در این باره هیچ اظهارنظر و اعترافی نداشته است.

تحقیقات تخصصی پلیس دراین باره همچنان ادامه دارد.
منبع: رکنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: