کد خبر: ۷۳۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۴۱۲
رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران از مرگ تلخ 2 برادر در ساحل چالوس خبر داد.
مرگ تلخ 2 برادر مشهدی در ساحل چالوسبه گزارش خبرداغ،نقی کریمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲ برادر مشهدی که شب گذشته ، به همراه خانواده‌شان، به چالوس آمده بودند، در دریای خزر غرق شدند و جان باختند.

وی تصریح کرد: ۲ برادر از یک خانواده مشهدی، ساعت ۲۱ دیشب، چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶، به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا، در منطقه ممنوعه سواحل چالوس، غرق شدند و جان باختند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران افزود: پیکر یک نفر از این دو برادر، در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز پنج شنبه ۹ شهریور از سوی ناجیان هیئت نجات غریق مازندران پیدا شد و جستجوی برای یافتن برادر دیگر ادامه دارد.

کریمیان افزود: تعداد جان‌باختگان در سواحل استان مازندران، از آغاز طرح سالم‌سازی دریا تاکنون ۵۰ نفر بوده است.

به گزارش ایسنا،وی گفت: 3391 نفر نیز از سوی منجیان، از مرگ حتمی نجات یافتند و هم‌چنین ۱۵۲ نفر برای احیای قلبی ریوی به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس هیات نجات غریق مازندران با بیان این‌که به دلیل عدم حضور گروه امداد و ‌نجات، تحت هیچ ‌شرایطی در شب شنا نکنند، افزود: خانواده‌ها دریا را به هیچ‌ عنوان، برای آموزشِ شنا انتخاب نکنند.

کریمیان با اشاره به این‌که به هیچ عنوان برای نجات غریق، به صورت دسته جمعی اقدام نکنند، خاطرنشان کرد: از وسایل بادی همانند تیوپ و قایق بادی نیز استفاده نکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: