کد خبر: ۷۳۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۰
اعضای 6 کمیسیون تخصصی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش امروز - شنبه - در دومین جلسه علنی شورا انتخاب شدند.
اعضای ۶ کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران انتخاب شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در جلسه امروز شورا گفت: پیشنهاد شده بود که چون تعداد اعضای شورا از ۳۱ به ۲۱ کاهش یافته، تعداد کمیسیون ها نیز کاهش یابد.

وی افزود: اما در جلسه هیات رئیسه شورا قرار شد که تعداد کمیسیون های تخصصی در این دوره شورا نیز همان 6 کمیسیون باشد.

پس از صحبت های رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، با انجام رای گیری، اعضای 6 کمیسیون تخصصی شورا انتخاب شدند.

بر همین اساس، «بهاره آروین، حسن رسولی، مجید فراهانی و محمود میرلوحی» به عنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورا انتخاب شدند.

همچنین «ناهید خدا کرمی، آرش میلانی و صدراعظم نوری» نیز عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا شدند.

برهمین اساس، «محمدجواد حق شناس، حسن خلیل آبادی، حجت نظری، الهام فخاری و احمد مسجدجامعی» نیز به عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران شدند.

«شهربانو امانی، محسن هاشمی، محمد علیخانی و افشین حبیب زاده» برای کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک و «محمد سالاری، علی اعطا و زهرا نژاد بهرام» نیز به عنوان اعضای کمیسیون معماری شهرسازی شورا انتخاب شدند.

همچنین «ابراهیم امینی» به عنوان عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش انتخاب و مقرر شد که با نظر اعضا از هر کمیسیون یک نفر برای عضویت در کمیسیون حقوقی معرفی شود.

پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با 21 عضو فعالیت رسمی خود را از اول شهریور آغاز کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: