کد خبر: ۷۳۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۴۳۷
دادستان کرمانشاه خبر داد:
دادستان کرمانشاه از مصدومیت شدید و بستری شدن دختر بچه ۱۰ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های این شهر خبر داد که حسب گزارش‌های اولیه اتهام کودک‌آزاری و ضرب و جرح عمدی متوجه مادر معتاد این دختر خردسال است.
کودک‌آزاری دختر بچه ۱۰ ساله از سوی مادر معتاد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: حسب گزارش کلانتری ۱۳ کرمانشاه هفته گذشته دختر خردسال ۱۰ ساله‌ای به نام سارینا به علت صدمات شدید وارده و آثار جراحت در بخش‌های مختلف بدن به بیمارستانی در کرمانشاه منتقل شده و قادر به صحبت هم نبوده است.

به گفته دادستان کرمانشاه، پس از اعلام گزارش این پرونده، با قید فوریت دادستان شخصا دستور رسیدگی صادر و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

صادقی با ابراز تاسف نسبت به این حادثه تاکید کرد: نتیجه تحقیقات اولیه انجام شده حکایت از توجه اتهام به مادر معتاد این کودک دارد که نسبت به جلب و دستگیری وی به اتهام کودک‌آزاری و ایراد ضرب و جرح عمدی اقدام شده و تحقیقات در حال انجام است.

به گفته وی مادر این کودک معتاد به ماده مخدر شیشه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: