کد خبر: ۷۳۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۲
آمار دستگیرشدگان محرکان نزاع طایفه‌ای پتک باغملک از مرز ١٠٠نفر هم گذشت.
بازداشت بیش از 100 نفر در حادثه نزاع باغملکبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: آمار دستگیرشدگان محرکان نزاع طایفه‌ای پتک باغملک از مرز ١٠٠نفر هم گذشت.
 
علیرضا قاسمی‌نژاد، دادستان رامهرمز با اشاره به دستگیری بیش از ١٠٠ نفر از محرکان نزاع طایفه‌ای روستای پتک باغملک گفت:   «این فرآیند تا دستگیری کامل همه عوامل این درگیری ادامه دارد.»
 
وی ادامه داد: «از ٢٠ تیر امسال با ارایه فهرستی از سوی نیروی انتظامی دستگیری محرکان این درگیری آغاز شد. تعداد دقیق این دستگیرشدگان تاکنون به ١٠٧نفر می‌رسد و تا دستگیری آخرین نفر از محرکان و محکومان متواری، این روند ادامه دارد.»
 
دادستان رامهرمز با تأکید بر این‌که هم‌اکنون امنیت به‌طور کامل در ٢ شهرستان باغملک و رامهرمز برقرار است، گفت: «پس از این دستگیری‌ها، تحرک غیرامنیتی خاصی در ٢ شهرستان دیده نشده که نشان می‌دهد شاید عاملان اصلی نزاع همین محرکان دستگیرشده هستند.»
 
درگیری بین ٢ طایفه محمدی و موسایی از سال ١٣٩٤ در باغملک بر سر یک زمین کشاورزی شدت گرفت که پس از گذشت ٢‌سال این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد. این درگیری طایفه‌ای تاکنون ١٨ کشته و ده‌ها مجروح برجای گذاشته و برخی از اهالی نیز مجبور به ترک محل سکونت خود شده‌اند. متهمان این درگیری در بیش از ٩ روستای باغملک و ٢روستای رامهرمز ساکن هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: