کد خبر: ۷۳۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۹۳
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: پرونده به دادگاه ارسال شده ولی فعلا جلسه‌ای برگزار نشده است.
آخرین وضعیت پرونده قتل آتنا اصلانیبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اگر در حکم دادگاه اجرای علنی حکم لحاظ شود و اگر صلاح عمومی در اجرای علنی باشد، حکم به صورت علنی اجرا خواهد شد.

 

وی ضمن یادآوری اینکه هنوز جلسه دادگاه برگزار نشده است، افزود: بررسی‌ها در این پرونده در دادگاه شروع شده است.

 

قاصدی اضافه کرد: متهم این پرونده به زندان اردبیل منتقل شده است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی رییس کل دادگستری استان اردبیل در 7 مردادماه از صدور کیفرخواست در پرونده قتل «آتنا» خبر داد و گفت: ان شاءالله در اولین فرصت، دادگاه برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی 28 تیرماه با اشاره به اعتراف‌های قاتل آتنا به جرائم دیگر به ایسنا گفته بود: در حال حاضر به پرونده جرائم دیگر رسیدگی نمی‌شود و اولویت با پرونده قتل آتنا است.

 

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل نیز گفته بود: اخباری در فضاهای مجازی در خصوص خودکشی قاتل آتنا منتشر شده که صحت ندارد و در این زمینه با عاملان انتشار اکاذیب در فضای مجازی برخورد جدی خواهد شد ./ایسنا

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: