کد خبر: ۷۲۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۵

به نام خدا


سالروز شهادت ششمين اختر آسمان ولايت و امامت، حضرت امام جعفر صادق(ع) را به تمامي مسلمانان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تسليت عرض مي كنم.

ششمین شمع روشنگر مسير هدايت كه با پايه گذاري "مكتب‌ جعفرى‌" موجب‌ باز سازى‌ و زنده ‌نگهداشتن‌ شريعت‌ محمدى‌ ( ص‌ ) شد. دوران امامت گرانقدر ايشان انقلابي در تفكر و عمل مسلمانان بود تا تشنه کامانِ معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سیراب شوند. اين امام همام به حق برجسته ترين وارث گنجينه علوم نبوي بوده و منطق استوار و علم سرشارشان سبب شد تا قيامي سرنوشت ساز در جهت حفظ و بقاء دين مبين اسلام در لباس‌ تدريس‌ و تأسيس‌ مكتب‌ جعفري سر انجامي نيكو يافته و به پيروزي برسد.

حضرت امام جعفر صادق(ع) در يكي از حساس ترين مقاطع تاريخ گهربار اسلام، براي تبين جايگاه امامت، رنج تبعيد و اسارت را به جان خريدند و با بيان بليغ و كلام فصيح خويش راه را بر توطئه دشمنان دين بسته و با تربيت شاگرداني شايسته و برگزاري جلسات مناظره  بقاء و استمرار دين مبين اسلام را تضمين کردند. رفتار حكيمانه و صبوري آن حضرت نيز در برخورد با  گروه های دگر اندیش، نمونه هاي بسيار سازنده و آموزنده از تاكيد دين مبين اسلام بر كرامت انساني و تكريم عقايد مختلف انسانها بود.

اميد است مسمانان و شيعيان جهان بتوانند در پرتو وحدت و آگاهي برگرفته از تعاليم ارزشمند بزرگ پرچمدار شيعه راستین علوی، صادق آل محمد(ص) آينده اي نويد بخش را براي امت اسلامي رقم زده و همواره در مسير حق و حقيقت حركت كنند.

علي اصغر مونسان

رییس هیات مدیره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: