کد خبر: ۷۲۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۲۶۱
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از حکم جالب دستگاه قضایی برای یک شکارچی متخلف در استان خبر داد و گفت: این شکارچی به دوبار رونویسی از قانون صید و شکار محکوم شد.
حکم جالب قاضی دادگاه برای شکارچی متخلفبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، سید اسدالله هاشمی به رسانه ها گفت: شکارچی دو قطعه تیهو با اسحله ساچمه زنی در منطقه حفاظت شده خائیز در کمتر از دو ماه توسط دستگاه قضایی به دوبار رونویسی از قانون صید و شکار محکوم شد.

وی افزود: این شکارچی متخلف خردادماه امسال با یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دو لول و دو قطعه پرنده تیهو شکار شده حین گشت، کنترل و پایش منطقه حفاظت شده خائیز و مناطق آزاد همجوار منطقه حفاظتی ( زیرگچ) در دام ماموران محیط زیست گرفتار شد.

هاشمی از ضبط آلات جرم متهم خبر داد و افزود: در کمترین زمان ممکن پرونده‌ای برای شکارجی متخلف تشکیل و به مراجع قضایی معرفی که در کمتر از دوماه حکم سبز محیط زیستی برای متهم صادر شد.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون دو حکم زیست محیطی برای شکارچیان غیر مجاز در این استان صادر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: