کد خبر: ۷۲۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۵
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: آتش سوزی در بیمارستان اهواز با حضور به موقع ماموران آتش نشانی مهار شد.
مهار آتش‌سوزی در بیمارستان مهر اهوازبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، امیر نجفی با اشاره به وقوع آتش سوزی در بیمارستان اهواز در بامداد امروز اظهار کرد: این آتش سوزی امروز ساعت ۳:۳۰ دقیقه در بیمارستان اهواز رخ داد و بعد از اطلاع رسانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اهواز، ماموران فورا به محل آشت سوزی اعزام شدند.

وی افزود:  این آتش سوزی از یک انبار در این بیمارستان شروع شده بود که ماموران در ابتدا تمامی بیماران بستری شده را در بیمارستان را خارج کردند.

نجفی بیان کرد: این آتش سوزی، موجب ایجاد دود غلیظ در بیمارستان شد که آتش نشانان با فن های فشارقوی دود خارج و سپس با خاموش کردن آتش ، حریق را مهار کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد : خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد و پس از مهار آتش ، بیماران به داخل بخش ها منتقل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: