کد خبر: ۷۲۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۷
با تلاش پلیس البرز از یک دستگاه خودرو تریلر ، 51 بطری آب معدنی حاوی 103کیلوگرم تریاک کشف شد.
کشف تریاک از بطری های آب معدنیبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،کشف تریاک از بطری های آب معدنیبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار بشخعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در پوشش حمل بار تجاری، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی ماموران مشخص ‏شد که حمل کننده مواد مخدر، راننده خودرو سنگین است که در پوشش حمل بار تجاری اقدام به جابجایی و فروش مواد ‏مخدر می‌کند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: رصد فعالیت و تحرکات نامبرده حاکی از آن بود که قرار است اخیرا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از ‏تعدادی سوداگر مرگ در شرق کشور تحویل گرفته و به وسیله یک دستگاه خودرو تریلر به استان تهران و البرز منتقل کند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: بلافاصله اکیپی از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور‌های مواصلاتی شهر کرج اعزام شده و پس از پایش ‏و کنترل جاده، خودرو مورد نظر را توقیف و راننده اش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مذکور، ۵۱ بطری ‏ آب معدنی حاوی تریاک به وزن ۱۰۳ کیلو و ۵۰۰ گرم که به طرز ماهرانه‌ای ‏در قسمت باک خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: