کد خبر: ۷۲۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۹
افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد از مهار بهنگام آتش سوزی مجموعه اقامتی در خیابان امام رضا (ع) خبر داد و گفت: در این آتش سوزی نزدیک به 20 مسافر از داخل دود نجات یافتند و دو نفر بر اثر استشمام دود مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
آتش‌سوزی مجموعه اقامتی خیابان امام رضا(ع)/20 نجات یافته و 2 مصدومبه گزارش خبرداغ ،مرتضی باقری افزود: کانون آتش‌سوزی جعبه برق در قسمت لابي این مجموعه اقامتی 5 طبقه بود که با تلاش آتش نشانان در اقدامی ضربتی مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد. 

باقری با تاکید بر انتشار دود در طبقات فوقانی این مجموعه، اظهار کرد: نزدیک به 20 نفر از مسافران این مجموعه اقامتی توسط تیم امداد و نجات سازمان به بیرون از ساختمان منتقل شدند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد، افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد همچنین از مصدومیت ناشی از دودگرفتگی دو مرد و زن سالخورده در این آتش سوزی و اعزام آنان به مراکز درمانی خبر داد و افزود: بروز این آتش سوزی مقارن ساعت 23:33 به سامانه تلفنی 125 اعلام شد که با توجه حساسیت محل و نوع کاربری آن بلافاصله بیش از 30 آتش نشانان از چهار ایستگاه عملیاتی به همراه تجهیزات اطفایی کامل، خودروی توربوفن و نردبان آژیر کشان عازم محل آتش سوزی شدند. 

وی ضمن ابراز خرسندی از عملیات بهنگام آتش نشانان در ختم بخیر کردن این آتش سوزی، علت دقیق بروز آن را در دست بررسی اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: