کد خبر: ۷۲۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۲۲۱
فرمانده انتظامي استان فارس گفت: سارق مسلح بانك‌هاي اصفهان و شيراز كه 13 تیر در شیراز دستگیر شده بود، در بازجویی‌ها به 22 فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرد.
اعتراف سارق بانك‌هاي اصفهان و شيراز به 22 فقره سرقتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی چهارشنبه 21 تیر در جمع خبرنگاران گفت: این سارق حرفه‌ای باهوش و خونسرد، پس از اقدامات فنی و تخصصی پلیس اعتراف کرد که از سال 84 تا 95 از بانک‌های مختلف در شهرهای شیراز و اصفهان سرقت کرده است.

گودرزی با اشاره به اينكه سارق دستگیر شده، تبحر خاصي در سرقت خودرو با ابزار فني دارد، تصريح كرد: در بررسي اسناد و مدارك كشف شده، ماموران به كارت خودرو نيمه سوخته برخورد كردند كه پس از اقدامات فني و علمي مشخص شد متهم در سال 84 يك دستگاه پژو پارس را در استان اصفهان سرقت کرده و سرقت‌های مسلحانه را با همان خودرو انجام می‌دهد.

او گفت: با توجه به مستندات موجود و بازجويي فني، اين سارق حرفه اي لب به اعتراف گشود و با همان خودرو مسروقه، به 10 فقره سرقت مسلحانه از بانك هاي اصفهان در فواصل سال هاي 84، 85 و 86 اقرار كرد .

اين مقام انتظامي ادامه داد: این سارق باهوش به 8 فقره سرقت مسلحانه بانك درشيراز و 4 فقره سرقت مسلحانه بانك در استان اصفهان در سال 94 و 95  اعتراف كرده است.

گودرزی با اشاره به شگرد پلیس در دستگیری این سارق باهوش و خونسرد، گفت: درجرم يابي پرونده سارق مسلح بانك هاي شيراز و اصفهان از روش هاي مختلف كشف علمي جرم استفاده و از تجارب کارگاهان پلیس فارس بهره‌بردیم.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: با توجه به واكاوي پرونده، اين سارق مسلح از هوش هيجاني بسيار بالا، توانايي و مهارت در مكاتبات، حرفه اي بودن در جعل اسناد و مدارك و جعل عنوان(قضات دادگاه ها، ماموران نيروي انتظامي و ماموران دولتي) براي ارتكاب جرايم، تك رو بودن براي ارتكاب سرقت هاي مسلحانه، آشنايي به سيستم هاي بانكي و ابتكار و خلاقيت در تغيير چهره و گريم برخوردار فارسبود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: