کد خبر: ۷۲۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۸
دارنده مدال برنز کشتی جهان از شرایطی که در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی داشت، اظهار ناراحتی کرد.
همه چیز که انتخابی نیست!/ حریفم کشتی کثیفی می‌گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی برای حضور در مسابقات جهانی 2017 فرانسه، در حالی هفته گذشته برگزار شد که در یکی از آنها، سعید داداش‌پور در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد، در یک دیدار بسیار نزدیک با حساب 4 بر 3 مصطفی حسین‌خانی، دارنده مدال برنز جهان را شکست داد تا برنده فینال سوم شود.

 

در این کشتی، داداش‌پور در دقیقه پایانی بارها با زانو زدن کنار تشک، نمایشی دفاعی داشت که اعتراض حسین‌خانی را هم در پی داشت و معتقد بود باید داوران، پوئن اخطار می‌دادند.


حسین‌خانی در خصوص کشتی‌های انتخابی که گرفت، به میزان، گفت: شرایط مسابقات بد نبود اما رقابت‌های انتخابی همیشه با مسابقات دیگر فرق می‌کند و برای کسانی که عضور تیم ملی هستند، سخت‌تر است چرا که حریفان ملی‌پوشان اگر با امتیاز کم هم ببازند، برای خودشان رزومه جمع می‌کنند که با اختلاف کم باخته‌ایم. این شرایط، برای من هم وجود داشت و همه جوره جلوی من کشتی را می‌بستند و درمی‌رفتند و به هدف شان هم رسیدند!


وی ادامه داد: من در شرایط روحی خوبی قرار نداشتم و به آمادگی لازم هم نرسیده بودم. در مسابقات انتخابی تیم ملی، یک کشتی‌گیر باید آماده‌تر از مسابقات جهانی باشد! در ایران کشتی گرفتن به مراتب سخت‌تر است چرا که یک نفر سیبل می‌شود. در مسابقه با داداش‌پور هم خودم در 2 ثانیه آخر امتیاز دادم و 3 بر 2 باختم اما کشتی دوم را راحت 5 بر 2 بردم اما در کشتی سوم، ضعف داوری زیادی وجود داشت و با این که باید بعد از تذکر اول، پوئن اخطار می‌دادند، این اتفاق رخ نداد و 4، 5 دقیقه وقت کشتی تلف شد و 4 بر 3 باختم. حریف من کشتی کثیفی می‌گرفت و فقط می‌خواست دستش به عنوان برنده بالا برود وگرنه از دقیقه 4 باید 3 اخطاره می‌شد و کشتی را می‌بردم. من در بازی‌های کشورهای اسلامی هم کشتی گرفتم. اگر در باکو، 30 ثانیه پایت را عقب می‌گذاشتی اخطار می‌دادند اما در کشتی من، این شرایط نبود!


دارنده مدال برنز کشتی جهان درباره شانس حضورش در مسابقات جهانی اظهار داشت: بالاخره کادرفنی تصمیم‌گیرنده اصلی است. من از سال گذشته تاکنون در مسابقات جهانی، جام جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی کشتی گرفته‌ام، در حالی که بقیه در خانه‌شان خواب بوده‌اند! حریف من تنها در یک جام اوپن بوده و یک بار وزن کم کرده، در حالی که من 4، 5 بار وزن کم کرده‌ام تا سر وزن قانونی باشم. من در این مدت، همیشه در اختیار تیم ملی بوده‌ام و باید این شرایط را هم در نظر گرفت.


حسین‌خانی درباره این که شورای فنی اعلام کرده درباره چند وزن مثل 70 کیلوگرم، نظر نهایی را خواهد داد، خاطرنشان کرد: من باز هم می‌گویم که به خاطر باخت این حرف ها را نمی‌زنم. حریف من در یک بار در مسابقات سال 2015 شرکت کرده که همان دور اول کنار رفته است. در انتخابی هم که کشتی کثیفی گرفت که دور از جوانمردی بود. به هر حال، شرایط ما برابر نبود و شورای فنی و کادر فنی هم باید این مسائل را کنار هم بگذارند. همه چیز که انتخابی نیست! داداش‌پور به عبادی باخت اما من عبادی را 6 بر صفر شکست دادم.»

 

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: