کد خبر: ۷۲۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۴
رییس دادگستری استان تهران مطرح کرد
رییس کل دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده های مدیران تلگرامی،حادثه پلاسکو و پروژه نگین غرب را تشریح کرد.
آخرین وضعیت پرونده‌های نگین غرب،مدیران کانال‌های تلگرامی و پلاسکوبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، غلامحسین اسماعیلی  درباره پرونده چند تن از مدیران تلگرامی بازداشت شده است، گفت: کیفرخواست پرونده صادر شده و برای رسیدگی به دادگاه ارجاع شده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده حادثه پلاسکو، گفت: هنوز در این ارتباط پرونده‌ای به دادگاه نیامده است و در دادسراست. همچنین اقداماتی در حوزه‌های اجرایی در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان تهران درباره پرونده نگین غرب نیز گفت: بیش از ٥٠ درصد افراد مرتبط با پرونده نگین غرب یا هم اکنون واحد آپارتمانی دریافت کردند یا وجه دریافت کردند، اینگونه نیست که بگوییم پرونده کاملاً بسته شده است. هنوز بخش دیگری از این کار، از محل آورده‌هایی که به مرور از محل این پروژه انجام می‌شود و تبدیل به نقدینگی می‌شود، در دست انجام است.

اسماعیلی تاکید کرد: ما اکنون در این پروژه باری را به دوش گرفته‌ایم که خود متولیان این پروژه سوء استفاده یا قصورهایی کرده‌اند و موجودی آنها کفاف تعهدات‌شان را نمی‌کند، ولی کار در حال انجام است. ما هیچگاه نگفتیم که پروژه نگین غرب یک پروژه تمام شده‌ای است، می‌گوییم اکثریت کار انجام شده و بخش دیگر آن در حال انجام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
چرا مسیولین قضایی چاسخ نمیدهند؟
1-چرا متهم پرونده که به 20 سال زندان محکوم شده از 2 سال پیش ازاد شده و بکار ساخت و ساز در کرج و تهران با هممکاری ....ادامه میدهد؟از ادله ازادی وی همکاری خوب با دادگاه بود.میشه بفرمایید این همکاری چب بوده در حالی که بقول شما هنوز 50درصد شکات هنوز تغغین تکلیف نشده اند و خواسته تمام شاکیان برگرداندن متهم به زندان میباشد.چرا دادگاه و قوه قضاییه اینکار را نمیکند؟
2-طبق لیست املاک متهم که 14 سال پیش کارشناسی و قیمت گذاری شده ارزش املاک و اموال متهم چندین برابر دیون مالباختگان است.چطور شده حالا اقای اسماییلی مدعی هستند کفاف مالباختگان را نمیدهد.ما شکات که یک طرف قضیه هستیم از قوه قضاییه و شخص ریاست ان میخواهیم لیست املاک توقیف شده را که در اختیار شکات نیز هست رسما منتشر و یک بیک ان املاک را توضییح دهند به چه کسی و به مبلغی فروختند و یا در اختیار چه کسانی قرار داده اند؟بارها مزایده های 1000 هزار میلیارد تومانی در جراید از ان املاک منتشر شده که هیچگاه مشخص نشده که نتیجه ان چه شده؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: