کد خبر: ۷۲۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۲۷۹
کشف جسد دختر 14 ساله در محل دفن زباله‌های شهر پلیس را در برابر معمای پیچیده‌ای قرار داد.
به گزارش خبرداغ،کشف جسد دختر 14 ساله در محل دفن زباله‌های شهر پلیس را در برابر معمای پیچیده‌ای قرار داد.

 

دختر نوجوان که «کایتلین کارگیل» نام داشت اواخر هفته گذشته با یکی از کودکان خانواده برای گردش بیرون رفت اما هرگز برنگشت.با ناپدید شدن ناگهانی «کایتلین»، پلیس Police با توجه به اظهارات دختر خردسال همراه او، سناریوهای مختلفی را مورد بررسی قرار داد اما با توجه به اینکه هر بار این کودک داستان جدیدی تعریف می‌کرد نتوانستند به سرنخی در این باره برسند.این شرایط تا یک روز بعد نیز ادامه داشت تا اینکه جسد ناشناسی در میان زباله‌های شهر «بدفورد» تگزاس، پیدا شد.

 

 

با توجه به اینکه مشخصات کلی جسد به دختر گمشده شباهت داشت خانواده دخترک به پزشکی قانونی رفته و جسد را شناسایی کردند.پس از تأیید هویت دختر نوجوان، تحقیقات برای یافتن علت اصلی مرگ و مظنونان احتمالی پرونده آغاز شده است. سخنگوی پلیس که از بیان جزئیات تحقیقات خودداری کرده، معتقد است پلیس فرضیه قتل Murder را در اولویت بررسی قرار داده است.

رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: