کد خبر: ۷۲۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۳۳۲
دکتر مونسان از اقدامات و پیگیریهای انجام شده برای کسب مجوز خروج خودر از کیش خبر داد.
پیگیریهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای آزاد سازی خروج خودرو از کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مونسان  در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص خروج خودرو از جزیره کیش به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی گفت: آزاد سازی مجوز خروج خودرو در اختیار گمرک جمهوری اسلامی است زیرا بخشنامه گمرک مانع خروج خودرو هاست.

 وی افزود: تا کنون در این خصوص مکاتباتی با گمرک داشته ایم حتی به عنوان رییس شورای تامین نیز با گمرک مکاتبه کرده ام و منتظر پاسخ از سوی گمرک هستیم تا در این خصوص گمرک یا منطق مشخصی برای این دستورالعمل ارائه کند و یا این وضعیت ساماندهی شود.

دکتر مونسان تاکید کرد: ایجاد مشکل در برخی مناطق آزاد دلیل خوبی برای بخشنامه عمومی و سراسری نیست در کیش تا کنون هیچ مشکلی در خروج خودرو و بازگشت خودروها به کیش نبوده و خودروها همیشه با مجوز تردد می کردند که این موضوع مورد تایید گمرک نیز هست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: تامین منافع عمومی و رفاه مردم اولویت کاری ما در سازمان منطقه آزاد کیش است به همین منظور در تلاش هستیم که کیش مستثنی از این بخشنامه باشد و خانواده ها بتوانند از امکان سفر با خودروی شخصی به سرزمین اصلی بهره مند شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: