کد خبر: ۷۲۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۶
فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد"
فرمانده انتظامی استان البرز از طرح مقابله با بدحجابان جاده کرج - چالوس خبر داد. وی در بخش دیگری از صحبت‌های به تشکیل قرارگاه جهادی صیانت در استان اشاره‌ کرد و افزود:‌ این قرارگاه برای کاهش و پیشگیری از حوادث، سوانح و جرائم کارکنان نیروی انتظامی تشکیل شده است.
طرح برخورد با سردار بخشعلی‌کامرانی صالح پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس‌کل دادگستری استان اظهارکرد: طرح مقابله با بدحجابان جاده چالوس در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی طی چند روز آینده اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرداغ ،  وی ادامه داد: بدون شک با اجرای این طرح آسیب‌ها و بدحجابی‌هایی که در حال حاضر در این محور مشاهده می‌شود کاهش می‌یابد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های به تشکیل قرارگاه جهادی صیانت در استان اشاره‌ کرد و افزود:‌ این قرارگاه برای کاهش و پیشگیری از حوادث، سوانح و جرائم کارکنان نیروی انتظامی تشکیل شده است.

سردار کامرانی صالح تاکید کرد: نیروهای این قرارگاه به شدت با نیروهای پلیسی که خط قرمز را زیرپا می‌گذارند، برخورد می‌کنند.

‌به‌ نقل ایسنا،وی توضیح داد: ‌نیروهای پلیس برای خدمت‌رسانی به مردم در هر شرایطی آماده‌اند و علی‌رغم مشکلاتی‌که وجود دارد در انجام وظایف خود کوتاهی نمی‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: