کد خبر: ۷۲۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۰
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: مجرمانی که در حال حفاری یکی از پل های تاریخی شهرستان املش بودند، به همت ضابطین پایگاه حفاظتی میراث فرهنگی این شهرستان در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند .
دستگیری حفاران غیرمجاز در حین تخریب یکی از پل‌های تاریخی املشبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، رضا علیزاده گفت: بر اساس گزارشات واصله از مخبرین محلی مبنی بر حفاری غیرمجاز اشخاصی در یکی از پل های تاریخی شهرستان املش که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است،ضابطین یگان حفاظت این شهرستان بلافاصله به صحنه وقوع جرم اعزام شدند.

وی ادامه داد: در جریان اجرای این عملیات دو مجرم دستگیر و از آنان ادوات حفاری شامل بیل، کلنگ،چراغ قوه و ... کشف شد.

 علیزاده افزود: با توجه به محرز بودن جرم این افراد، دستگیر شدگان به اتهام حفاری غیرمجاز و تخریب ابنیه تاریخی جهت تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی به بزه انتسابی به مرجع قضایی شهرستان املش ارجاع داده شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: