کد خبر: ۷۲۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۲۴۷
معاون پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به وقوع گرد و غبار در اهواز و برخی مناطق استان، گفت: اهواز امروز(یکم تیرماه) آلوده‌ترین شهر کشور است.
اهواز، آلوده‌ترین شهر کشور در طولانی‌ترین روز سالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، سیروس کریمی اظهار کرد: امروز اول تیرماه طولانی‌ترین روز سال و شاخص کیفی هوا( PSI) در اهواز اکنون بالاتر از 300 است و بر اساس این شاخص، اهواز امروز آلوده‌ترین شهر در میان سایر شهرهای کشور است.

وی تصریح کرد: در ساعت 16 امروز، غلظت گرد و غبار در اهواز، 381 میکروگرم در مترمکعب، در آبادان 256 میکروگرم در مترمکعب و در امیدیه 329 میکروگرم در مترمکعب بوده که با توجه به این‌که میزان غلظت مجاز آلاینده‌ها 150 میکروگرم در مترمکعب است، هم‌اکنون میزان غلظت گرد و غبار در اهواز 2.5 برابر حد مجاز است.

معاون پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد: در ساعت 15 امروز نیز غلظت گرد و غبار در اهواز 466 میکروگرم در مترمکعب، در آبادان 454 میکروگرم در مترمکعب و در امیدیه 212 میکروگرم در مترمکعب بوده است.

کریمی در خصوص منشا گرد و غبار امروز خوزستان بیان کرد: بر اساس اطلاعیه‌های هواشناسی خوزستان، گرد و غبار امروز هم از کانون‌های خارجی در عراق و هم از کانون‌های محلی ناشی می‌شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: