کد خبر: ۷۲۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۲۳۲
فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از دستگیری 15 سوداگر مرگ و کشف بیش از 13 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان خبر داد.
دستگیری 15 قاچاقچی مواد مخدربه گزارش خبرداغ،رسول عزیزی امروز در گفت‌وگو با فارس از کشف بیش از 13 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مقدار مواد مخدر در قالب هفت عملیات مختلف از 15 سوداگر مرگ کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا مواد مخدر کشف شده را از نوع گراس، شیشه، هروئین، تریاک و حشیش دانست و تصریح کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی مخفیگاه از افراد دستگیر شده، تعداد زیادی ابزار و آلات استعمال مواد مخدر نیز کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از دستگیرشدگان غیربومی هستند، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان غیربومی در تلاش بودند که این مقدار مواد مخدر را از استان‌های مرکزی کشور با هدف توزیع و فروش به این شهرستان منتقل کنند که با هوشیاری مأموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

عزیزی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون خریدوفروش کالای قاچاق  نظیر چوب، البسه، سیگار و مواد مخدر را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان، قاچاقچیان و سودجویان برخورد قانونی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: