کد خبر: ۷۲۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۸۸
‌فرماندار سلماس از راه اندازی مجدد قطار اتوبوسی سلماس تبریز از روز چهارشنبه در این مسیر ریلی خبر داد.
راه‌اندازی قطار اتوبوسی سلماس – تبریز ‌به صورت آزمایشیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، ‌مسعود حاجی علیلو  با اعلام این خبر اظهار کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه قطارهای حومه‌ای و هدایت مردم از جاده به ریل به منظور کاهش بار ترافیک و حوادث جاده‌ای در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و پاسخ به تقاضای مردم سلماس مبنی بر استفاده بیشتر از ظرفیت ریلی شهرستان اقدام به راه اندازی این قطار کرده است.

حاجی علیلو گفت: برای راه اندازی این مسیر ریلی 200میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و قطار اتوبوسی آن نیز با فناوری روتم هیوندای کره جنوبی در ایران ساخته شده و از سیستم تهویه، سرویس بهداشتی و درب واگن‌های اتوماتیک مدرن برخوردار است.

وی تصریح کرد: علاوه بر شهرستان سلماس مردم بندرشرفخانه و دیزج خلیل شبستر نیز در فاصله 150 کیلومتری تبریز تا سلماس از خدمات این قطار بهره مند خواهند شد.

فرماندار سلماس گفت: این قطار در دونوبت ساعت هفت صبح از سلماس به تبریز و ساعت پنج بعدازظهر از تبریز به سلماس به مردم سرویس خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: