کد خبر: ۷۲۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۶
ریزش چاه باعث گرفتاری یک کارگر مشهدی در عمق 6 متری زمین شد.
ریزش چاه /گرفتاری کارگر مشهدی در عمق 6 متریبه گزارش خبرداغ ، حسن عظيميان، سرپرست ایستگاه 9 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، عنوان کرد: در این حادثه یک کارگر جوان حین حفاری چاه به دلیل نامشخصی یکباره با ریزش آوار دیواره چاه بر روی خود مواجه شده که این اتفاق سبب گرفتار شدن وی در عمق 6 متری زمین شد.

وی خاطرنشان کرد: نجاتگران آتش نشانی شهر مشهد، پس از حضور در محل به صورت همزمان، ضمن ایمن سازی اطراف این چاه خشک بلافاصله عملیات آواربرداری از روی فرد مدفون در چاه را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری 125،عظيميان افزود: خوشبختانه عملیات نفس گیر نجات پس از دقایقی با موفقیت به پایان رسید و کارگر گرفتار که تا قسمت سر زیر خاک بود به سلامت توسط نجاتگران آتش نشاني مشهد از درون چاه به بیرون منتقل شد و با توجه به جراحت هایی که داشت تحویل تکنیسین‌های اورژانس 115 شد تا به مراکز درمانی منتقل شود.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد با تاکید بر اینکه بررسی در خصوص علت ریزش این چاه در جریان است، علت دقیق حادثه را منوط به نظر کارشناسان مربوطه دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: