کد خبر: ۷۲۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۷
جانشین پلیس‌راه استان همدان از وقوع یک فقره واژگونی در آزادراه همدان- ساوه خبر داد و گفت: متأسفانه بر اثر این حادثه، سرنشین خودرو که یک مرد 54 ساله بود، فوت کرده است.
واژگونی پراید باز هم حادثه‌ساز شدبه گزارش خبرداغ،سرهنگ سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به این حادثه اظهار کرد: متأسفانه صبح امروز خواب‌آلودگی راننده خودروی پراید موجب خارج شدن خودرو از مسیر و واژگونی آن شده است.

وی همچنین از برخورد 2 دستگاه خودروی پراید در مسیر سد اکباتان خبر داد و گفت: بعدازظهر روز گذشته بر اثر برخورد 2 دستگاه خودروی پراید با یکدیگر 4 نفر زخمی شدند.

اسماعیلی با بیان اینکه تجاوز به چپ خودرو پراید عامل بروز این حادثه بوده است، افزود: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته و حال عمومی مجروحان آن نیز رو به بهبود است.

وی در پایان با بیان اینکه اینکه گفته شده این حادثه 10 مجروح داشته صحت ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این خبر از سوی مسئولان اورژانس منتشر شده اما منظور آنها تمامی افرادی بوده که به آنها خدمات ارائه کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: