کد خبر: ۷۲۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۱
پزشک قانونی استان تهران اعلام کرد:
اداره کل پزشک قانونی استان تهران از کاهش ۷/۴ درصدی تلفات حوادث رانندگی در سال ۹۵ خبر داد.
کاهش ۷/۴ درصدی تلفات حوادث رانندگی در سال ۹۵به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، طی سال گذشته، ۱۱۵۶ نفر در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۴ که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی ۱۲۱۳ نفر اعلام شده بود، ۷/۴ درصد کاهش یافته است. 

در این گزارش آمده است از کل جانباختگان تصادفات رانندگی در سال ۹۵، ۹۸۱ نفر مرد و ۱۷۵ نفر زن بوده‌اند. 

همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است معابر درون‌شهری با ۸۲۸ مورد بیشترین فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن جاده‌های برون‌شهری با ۳۰۳ مورد، معابر و جاده‌های روستایی با ۱۲ مورد قرار دارند و محل وقوع ۱۳ مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است. 

همچنین در سال ۹۵، ۴۱ هزار و ۳۸۴ نفر از مصدومان حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که ۳۱ هزار و ۸۰۲ نفر از آنها مرد و ۱۰ هزار و ۳۰۲ نفر زن بوده‌اند.تعداد مصدومان تصادفات در سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸/۱۱ درصد افزایش یافته است. 

در اسفند۹۵ نیز ۸۳ نفر در حوادث رانندگی استان جان باخته‌اند که از این تعداد ۷۳ نفر مرد و ۱۰ نفر زن بودند و گفتنی است سه هزار و ۱۲۴ نفر از مصدومان تصادفات، به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: