کد خبر: ۷۲۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷
تعداد بازدید: ۳۳۹
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
دستگیری عاملان تیراندازی در اسلام آبادغرببه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سرهنگ بهروز سرتیپ‌نیا گفت: در پی وقوع چندین فقره تیراندازی در یکی از روستاهای بخش حمیل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده از اهالی محل، عاملان تیراندازی که پنج نفر بودند در کمتر از 24 ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

سرتیپ‌نیا خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد موضوع مربوط به اختلافات قومی و قبیله‌ای بوده است که در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

وی عنوان کرد: انتظامی شهرستان اسلام‌آبادغرب با اقتدار تمام با افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آبادغرب با اشاره به رضایت‌مندی مردم روستا از این اقدام پلیس، گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان باید به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: