کد خبر: ۷۲۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۱۶
رییس قوه‌قضاییه:
رییس قوه‌قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی تهران را تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه آرزوی سلامتی کرد.
نیروهای امنیتی تمام تلاش خود برای مقابله با گروهک‌های ملحد به کار گیرند/ دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد عده‌ای با عقاید انحرافی امنیت مردم را هدف قرار دهندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، متن پیام آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تسلیت به خانواده هایی که عزیزانشان در حادثه تروریستی امروز به شهادت رسیدند و همچنین آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان حادثه، تروریست‌های کوردل باید بدانند ملت ایران که خود سالهاست قربانی این اقدامات سلطه گران بوده و هیچگاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نخواهد آمد و مقابله همه جانبه با تروریسم را در همه جا ادامه خواهدداد.

بر کلیه نیروهای امنیتی - انتظامی لازم است همه تلاش خود را در مقابله با این گروهک‌های ملحد بکار گیرند. دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران نیز برخورد با این جریانات الحادی را همیشه در دستور کار خود داشته و قاطع تر از گذشته خواهدداشت و اجازه نخواهد داد عده‌ای با عقاید انحرافی آرامش و امنیت مردم را هدف قرار دهند.

  صادق آملی لاریجانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
جناب اقای املی لاریجانی امنیت مردم با فساد و عدم رسیدگی و عدم اعتنا قوه قضا هم خدشه دار میشود بلکه بیشتر که نمونه ان پرونده نگین غرب با 17 سال سابقه و بلاتکلیفی مردم و ازادی غیر قانونی متهم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
اقای لاریجانی هر موقع اخبار را نگاه میکنیم شما غیر از وظیفه اصلیتان که رسیدگی به امور قضایی میباشد به همه چیز کار دارید و دخالت میکنید غیر وظیفه اصلیتان .پرونده نگین غرب که چندین هزار میلارد تومان توسط قوه قضاییه 13 سال پیش ضبط شده ولی کلا امور قضایی را فراموش کرده اید .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: