کد خبر: ۷۲۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۳۵۵
عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران خواستار توجه ویژه به شهدای 15 خرداد مدفون شده در مقبره سید ملک خاتون شد
گلایه از فراموش شدن شهدای 15 خرداد و عدم خریداری منزل شهیدتندگویانبه گزارش خبرداغ به نفل از  ایسنا،احمد مسجدجامعی در سیصدوپنجاهمین جلسه علنی شورای شهر چهارم ضمن تشکر از اقدامات شهرداری تهران برای پوشش مراسم 14 و 15 خردادماه با بیان اینکه جمعی از شهدای 15 خردادماه در مقبره سیدملک‌خاتون دفن شده‌اند گفت: باید به این شهدا توجه ویژه‌ای شود چراکه تقریبا فراموش شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در ماه رمضان از منزل پدری شهید تندگویان بازدید کرده و قرار شد که شهرداری منطقه 12 آنجا را خریداری و به خانه موزه تبدیل کند که با وجود زحماتی که انجام شد اما به نتیجه نرسید، گفت: منزل پدری شهید تندگویان باید حفظ شود و پیشنهاد می‌شود خرید این خانه را در دستور کار قرار دهیم.

 عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در ادامه ضمن تشکر از مهدی چمران برای حضور در جمع اعضای منتخب شورای پنجم، گفت: پس از تشکیل هیات رییسه موقت، شش کمیسیون موقت نیز تشکیل شد، اما از آنجایی که تعداد اعضای شورا در این دوره کم است، ترکیب کمیسیون‌ها متغیر است که باید برای این مهم چاره‌ای اندیشیده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: